18 Ocak 2015 Pazar

Okulumda 100.gün...


Geçen sene büyük oğlum 1.Sınıftayken öğretmenimizle beraber "Okulumda  100. Günüm" etkinliği düzenlemiştik.
Yoklama defterimize baktık okulumuzda 100. gün şubat ayının sonuna denk gelmişti. 
Veli katlılımlı bir, etkinlik düzemlemiştik... 
Sloganımız "Okulumda 100.günüm, her geçen gün daha bilgileniyorum!"...

Burada bir çok amacımız vardı, okulu sevdirmek, okulda olmanın önemini, bilgilenmenin önemini vurgulamak. Ve birinci sınıf olmalarına rağmen 100 rakamını onlara kavratmak.  hayal güçlerini genişletmek.

Eğlenceli bir dosya hazırladım öğrencilere.





İNDİR



İçinde:
* Dosya kapağı
* Dosya etiketi
* Okulumu seviyorum çünkü..
* 100 'lü gözlük
* Kaç tane?
* 10'ar 10'ar sayalım
* Kitap ayıracı
* 100 tane ...
* 1-100 e kadar sayıları birleştirmece
* Sayı Tamamlamaca
* 100'lük Tablo Yap-Boz'u
* 100 tane kelime
* Matematik
* Eksikleri tamamla
* "100 Kalem" Dev posteri
çalışmaları, etkinlikleri var...
Velilerimizi çağırdık, çocuklara 100.gün hatırası fotoğrafı çektirdik.
Öğretmenimiz, okul ve okul sevgisini hakkında konuşma yaptı.




































Velilerimizi öğrencilerin yanına aldık ve
dosyadaki bazı etkinlikleri beraber yaptık, oynadık eğlendik.
 Bazı çalışmaları da evde tamamladılar.










Bu da  Dosyada  en son 4 safanın birleşiminden oluşan dev posterimiz

"100 tane Boya Kalemi"

(Kalemle beraber çektim fotoğrafı büyüklüğünü tahmin edebilin, görün diye.)


"100 tane Kalem- poster"


 Ve diğer  etkimliklerimiz...


"100'lük Tablo Yap-Boz oyunu"






"10'ar 10'ar sayalım"



"Kaç tane?"



"Eksikleri tamamla"




"100 tane..."






Valla biz çok eğlendik.
 Şimdi ikinci sınıftalar ve hala o günü hatırlarlar ve anlatırlar.
:))




Keyifli zamanlar geçirmeniz dileğimle


Aktif Anne

***





6 yorum:

Adsız dedi ki...

süpeeer.bayıldım.müsadenizle bende kullanmak istiyorum...emeğinize sağlık.

Ümit Demirali dedi ki...

Elbette, tabii ki kullanın diye paylaşıyorum zaten... :))
Kolay gelsin...

Adsız dedi ki...

bu gözlükler için ne kullandınız kartonmu

Ümit Demirali dedi ki...

Yazıcıya renkli , kalınlığı nerdeyse fon kartonuna yakın kağıt koydum. O sayfanın çıktısını aldım.

Sevimli dedi ki...

Çok beğendim çalışmalarınızı bir öğretmen olarak.emeginize sağlık.kaydediyor ve faydalaniyorum hakkınızı helal edin

Sevimli dedi ki...

Çok beğendim çalışmalarınızı bir öğretmen olarak.emeginize sağlık.kaydediyor ve faydalaniyorum hakkınızı helal edin