6 Kasım 2012 Salı

Kağıt Havlu Rulosundan Roket...


İki erkek çocuk annesiyseniz,  onların olmazsa olmaz oyuncaklardan bir tanesi Roket oyuncağı olduğunu bilirsiniz..


Bende İnternette gördüğüm bir sayfada bu roketi yapmaya karar verdim :))



Koli kutusundan roketin kuyuğunu yapmak için iki kalıp çıkardım ve kestim. Birinin alttan Diğerinin üstten iki çentik açtım. ve birbirlerine geçirdim.
































İki adet tuvalet kağıdı rulosu aldım. her birini ikiye böldüm . elimdeki dört parçayı rulo silindir haline getirdim. Bu Roketin motorunu oluşturacak.

























Sonra trulomun tepesine 6 çentik kestim. uçlarını kıvırıp yapıştırdım. Roketin tepesini oluşturdum.































Roketim oluştuktan sonra ona pencere çidim ve pastelle boyadık.

:))






























Keyifli zamanlar geçirmeniz dileğimle


Aktif Anne

**












Hiç yorum yok: