13 Şubat 2015 Cuma

Üç Boyutlu Kalp ...

Sevgililer günü için kartımızı yaptık. Bir de Sanat etkinlikleri Yapalım mı? dedik. 
"3 boyutlu kalp" yaptık.





Bunun için:
1.) önce hazırladığım sayfanın çıktısını alıyorsunuz.


İNDİR




2.) Kalbimizi kalemimizle simetri olacak şekilde ortadan ikiye boylamasına bölüyorsunuz.






3.)Kalemimizle  önce yatay sonra dikey şekilde  paralel çizgiler çekiyoruz.
Kalbimizin iç tarafına geldiğimizde bombeler yapıyoruz.



































4.)Kalbimizin dış tarafını kareleri bir dolu bir boş olacak şekilde boyuyoruz. (Biz kuru boya ile çalıştık.)









5.) Kalbimizin iç tarafdaki karelerin dolu -boş kısmını, kalbin dış kısmına göre ters şekilde boyuyoruz.






























 6.) Kalbimizin dışından  içe doğru. Gri boya kalemiyle koyudan açığa doğru fafif tonlama yapıyoruz.
 Aynı şekilde dışa doğru gölgelendirme yapıyoruz.




 






























7.) Sonra çalışmamızı kare kısmını kesiyoruz.







8.) Sonra A4 boyutunda seçtğiniz  renkli bir kağıdın üzerine yapıştırıyorsunuz.








9.)En son olarak kağıdın fazlalıklarını da kesiyorsunuz.






Ve çalışmanmız hazır bile...
Bitiiii :)))









Keyifli zamanlar geçirmeniz dileğimle


Aktif Anne

***



7 yorum:

Unknown dedi ki...

Bende çocuğum la beraber yaptım çok güzel oldu. Teşekkürler
ayrıca 23 nisan için hazırlık varmı? Varsa paylaşım ınızı erkenden görelimde fikir olur belki.

Unknown dedi ki...

Bende çocuğum la beraber yaptım çok güzel oldu. Teşekkürler
ayrıca 23 nisan için hazırlık varmı? Varsa paylaşım ınızı erkenden görelimde fikir olur belki.

Ümit Demirali dedi ki...

Merhaba Ayşe Hanım,
Teşekkür ederim.... Hakikaten zevkli bir çalışmaydı bu "3 boyutlu kalp" etkinliğimiz....
23 nisan için evet bir şeyler paylaşmak istiyorum ama evde grip, nezle olayları bitmedi gitti, önce eşim grip oldu ardından ben oldum. Bitti derken çocuklarım hasta şimdi bakım takım, ilgi derken fırsat bulamıyorum şu sıralar... Kendimi yorgun hissediyorum açıkçası...
kısmet bakalım toparlayabilirsem kendimi bir takım etkinlikler paylaşmak istiyorum...
Kolay gelsin ... Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Öncelikle çok geçmiş olsun. Sınıf panosu için 23 nisanla ilgili ne yapabilirim araştırma yaptım biraz ama güzel birşey bulamadım. Sizde birşeyler varmı yayınlacagınız merak ettim?

Unknown dedi ki...

Öncelikle çok geçmiş olsun. Sınıf panosu için 23 nisanla ilgili ne yapabilirim araştırma yaptım biraz ama güzel birşey bulamadım. Sizde birşeyler varmı yayınlacagınız merak ettim?

Emili dedi ki...

Etkinliklerinize bayıldım açıkçası. Bir öğretmen olarak sizin evde çocuklarınıza yaptırdığınız eğlenceli bu etkinlikleri aktif zaman grçirme açısından çok etkili buldum. Takip etmeye başladım bile.Enerjinizin hep sürmesi dileğimle.

Ümit Demirali dedi ki...

Takdiriniz ve beğeniniz için çok teşekkür ederim Emili ... Çok memnun oldum...
Sevgiyle kalın...