14 Ocak 2015 Çarşamba

Karne Verirken...


Karne verirken birzarfa konup süslenebilir diye düşündüm...

Eminim sizler bunu  zenginleştirip daha zevkli hale dönüştürebilirsiniz.

Ben fikir amaçlı paylaşıyorum...
:))


Önce karnelerin içine sığaileceği zarflardan ediniyorsunuz.
 
Sınra hazırladığım bu safanın çıktılarını renkli kağıtlara alıyorsunuz :))


İNDİR


Bu resimleri tek tek çizgilerden kesip arzu ettiğiniz gibi zarfa yapıştırabilirsiniz.
Dediğim gibi daha değişik malzemeler (evalar, süslü minik çıkartmalar, kurdelalar v.s.) ilave edip bu zarfı   görünümünü zenginleştirebilirsiniz.




























Ben  üç çeşit zarf buldum onların üzerinde  arkalı önlü nasıl durduğunu görmek istedim.



Sarı Zarf

Saman Zarf

Beyaz Zarf



Keyifli zamanlar geçirmeniz dileğimle


Aktif Anne

***






1 yorum:

Unknown dedi ki...

her etkinliğiniz gercekten harika :) teşekkürler aktif anne <3