13 Kasım 2013 Çarşamba

Takvim Pano Çalışması...



Günümüzün nasıl yaşadığımızı farkındalığnı arttıracak bir takvim yapmak vardı aklımda. 
Yapancı bir sitede görmüştüm, kendimce yorumladım ve ayları, mevsimleri, günleri, hava durumunu tek tek Microsoft Office Wordde hazırladım. 
(Sizinle pdf dosya halinde paylaşıyorum). 
Her zamanki gibi çıktısını aldım ve pvc'lettirdim. Tek tek kestim ve panoma yerleştirdim.




İNDİR


Ondan önce panomu hazırlamak için koli karton kartını ve beyaz dc-fix hazırladım.





















Buna benzer  bir pano yapım aşamasını "Haftanın Günleri / Dün-Bugün-Yarın" çalışmamda görebilirsiniz.



4 Mevsim Ağaç resmini de burdan indirebilirsiniz.


İNDİR
































Bu çalışma  mevsimleri, ayları, haftaları teke tek işliyor ve öğrenmesine  yardımcı oluyor.







Keyifli zamanlar geçirmeniz dileğimle



Aktif Anne

**



18 yorum:

pinar dedi ki...

ben bir eğitimciyim .çalışmalarınız "eğitimhane" adlı bir paylaşım sitesindeki linkten ulaştım.tüm çalışmalarınızı çok beğendim.Yaratıcı, işlevsel ve öğrenci merkezli.Çocuklarınız size sahip oldukları için çok şanslı.Ve her eğitimci sizin gibi veliler ister.

Ümit Demirali dedi ki...

Çok teşekkür ederim Pınar Hanım... Bu sozleriniz beni cok mutlu etti. Daha bir şevkle çalışmalarımı arttırıyor, motive oluyorum... Siz öğretmenlerin öğrencilerinizle beraber derste keyif almaniz; ogretmenlerin daha şevkle ders işlemeleri ve öğrencilerin benden sizin vasıtanızla birer tohum atılmasi beni memnun ediyor. Sevgiler

Adsız dedi ki...

çalışmalarınızı ben de çok beğendim. emeğinize sağlık, 29 ekim çaşılmalarını uyguladık şimdi bu takvim çalışmasını hem kendi hem de oğlumun sınıfına hazırlayacağım, teşekkürler
nehir

Adsız dedi ki...

bu çalışmanızda mıknatıs kullandınız mı? nehir

Adsız dedi ki...

Çalışmalarınız süper,bir öğretmen olarak keşke benim velim olsaydınız diye canı gönülden içimden geçirdim.Çalışmalarınızın bir bölümünü belki de çoğunu yapmayı düşünüyorum teşekkürler.Bu arada çocuklarınız çok şanslı.

Ümit Demirali dedi ki...

Nehir Hanım, çalışmalarımın işe yaradığına ve beğenmenize sevindim.... Takvim, çalışmam evet çok tutuldu ve işe yarıyor... hazırladığım çalışmamı pvc'lettirdikten sonra... "patafix" ile hazırlayacağınız panoya tutturabilirsiniz...

Ümit Demirali dedi ki...

Teşekkür ederim öğretmenim, sizin gibi idealist ve yenilkçi öğretmenin vasıtasıyla, benim çalışmalarımla beraber öğrencilerinize tohumlar atıyorsak ne mutlu bize, bana... Sevgiler... Kolay gelsin...

Adsız dedi ki...

Çok teşekkürler.Gerçekten çok güzel çalışmalar.Çok da yaratıcı.Süper.Size de sevgiler.Yeni ve farklı çalışmalar bekliyoruz.

Unknown dedi ki...

İyi çalışmalar Kartona nasıl tutturdunuz merak ettim.

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Ümit Demirali dedi ki...

Ayşe Hanım, Google'dan "Patafix" diye arayın göreceksiniz. Poster,duvar süsü yapıştırmak, nesnelerin kaymasını önlemek için ideal hamur yapıştırıcıdır. Bu malzemeyle tutturdum panoya... Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel çalışmalar. Gerçekten çok işime yarayacak. Çok ama çok teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Bu çalışmanın hazırı var sınıfımda, kumaşlardan yapılmış. Galiba ondan esinlendiniz. Gerçekten hoş olmuş. Bu çalışmanızı görmeden önce ben de sınıfımdaki gibi bir şey yapmak istiyordum.Dört mevsim ağacını da katmanız çok güzel. Birde hatırlatma blog saatiniz yanlış galiba.

Ümit Demirali dedi ki...

Beğenmenize çok sevindim... :)).. Teşekkür ederim...
Evet, çeşitli çalımlarardan esinlendim...
Ayrıca blog saattim evet yanlış ayarın,ı nerden düzelteceğimi bulamadım... :) ???
Kolay gelsin... Sevgiler...

Dilek Gökalp dedi ki...

iyi ki blogunuzu tanıma fırsatım oldu teşekkürler.

hayalleratolyesi dedi ki...

sizin panonun boyu nedir? ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar

Adsız dedi ki...

merhaba ben 1.sınıf öğretmeniyim bu takvim örneğinden yapmak istiyorum fakat biz bu sene düz yazı kullanıyoruz çalışmanızı indirdim fakat yazı stilini değiştiremiyorum acaba yardımcı olabilirmisiniz birde karton boyutu nedir öğrenebilirmiyim

nevin dedi ki...

Merhaba yazıları nasıl düz yazı yapabilirim.