11 Aralık 2016 Pazar

Tutum Yatırım ve Yerli Malı Haftası


Benim alanım Sanat Etkinlikleri. 
Büyük  oğlum ilkokul çağına geldiğinde, ilk çocuk, ilk okul deneyimleri, (Devlet okulunda okuyoruz, malum) dersler materyaller elimden geldiğince bir hevesle  elimden geldiğince haırlıklarım oldu.  
Bunları hazırlamak, blog sayfama  yayınlamak zamanımı alıyordu. 
Sınıf annelliği, sonraları Okul Aile Birliği derken zamanımı aldı, ev sorumluluklarım çocuklarım ağır bastı ders materyalleri hazırlama hevesim azaldı.

Sınıf öğretmeni olmadığım için, 
sınıf öğretmenlerin tecrübeleri kadar, bakış açıları kadar, görüşleri kadar öğrenciye fayda ve etkili olabilmek kadar bilgim pek yeterli olamadı. 

Okullarda, sınıflarda sergi açmak, sanat etkinlikleri yapmayı daha çok sevdim. ilgim ve tercihim hep bu yönde olacak artık. 
Çünkü böyle durumda ben bilgilerimi deneyimlerimi anlatıyorum, ben paylaşıyorum ve ben çocuklarla beraber birebir haz alıyorum.

Bir sene sonra orta okula geçecek olan büyük oğlumun dersleri, 1.sınıfa başlayan oğlumun dersleri ile birebir ilgilenmeyi ve kendi ilerde yapmak istediğim başka projelerle ilgileniyorum ve yoğunum şu sıralar.

Anlıyacağınız pek materyal paylaşımım olamıyacak bundan sonra.

Dediğim gibi  bu sene ilkokul 1. sınıfında okuyan minik oğlumun okulunda sınıfında "Tutum Yatırım ve Yerli Malları Haftası" kutlamaları için el attık.

Pano için  hazırladığım materyalleri buradan sizinle paylaşmak istedim.
Kullanmanız değerlendirmeniz, faydalanmanız dileğimle...



**********************************


Panoda başlık için:






Aşağıdaki indir butonundan indireceğiniz pdf dosyasını kaydedip, çıktısını aldıktan sonra; yazıyı uygun bir şekilde siyah fon kartonuna yapıştırıp kesip hazırlayabilirsiniz.

İNDİR


*************************************


Türkiye haritası ve meyve, sebze resimleri için:


Daha önceden 6 adet A4 kağıdının birleşmesinden oluşan bir türkiye haritası hazırlamış, paylaşmıştım şehirlerin yerini öğrenebilmek için...
(ölüsü: yaklaşık 80cm x 40cm)


Buradan bakabilirsiniz




Türkiye haritasını hazırlamış... busefer renkli kağıtlara çıktısını alıp, gereken yerleri keserek yedi bölgemizin yerini belirledim haritanın üzerinde.






Sonrasında meyva ve sebzelerin resimlerini hazırladım, çıktısını aldım.



İNDİR




Tüm resimleri kestim haritanın üzerine yapıştırdım.











******************************************


Mini Afişler için:




İnternetten topladığım bir takım yazıları resimleri topladım mini adişler hazırladım.




İNDİR



Dairelerden kesip oarlak kartonlara yapıştırdım.








********************************


Özlü sözler için:


Pano için hazırladığım özlü sözleri sizler için burada paylaşıyorum:



İNDİR


Bunları siyah fon kartonuna yapıştırdım. 








*************************************



3 Boyutlu meyveler için:


Bu meyvalar için krokotak tan fikir aldım ve kendim çizdim hazırladım.
Malesef bunun için indirebileceğiniz şablonum yok.
Ama krokotak sayfasına yönlendirebilirim sizi:



















**********************************



Kumbaraya para atan el şablonu için:





İNDİR



*****************************

Boyama Sayfaları için:



İNDİR




*************************************


Ve diğer Bilgiler, şiirler, özlü sözler değerlendirmesi için:









*******************************


Kolay gelsin... :))





Keyifli zamanlar geçirmeniz dileğimle


Aktif Anne


***




8 yorum:

sibel dedi ki...

çok güzel çalışmalar emeğinize sağlık

Unknown dedi ki...

Emeğinize sağlık, harika bir çalışma olmuş...

Unknown dedi ki...

Çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

Ellerinize emeğinize sağlık...

Unknown dedi ki...

harika

Unknown dedi ki...

Elinize sağlık harika olmuş

Unknown dedi ki...

Çok iyi.çok teşekkürler .

AktifAnne dedi ki...

Merhabalar,

Beğenmenize ve faydalanmanıza çok sevindim...

Sevgiler... Kolay gelsin... :))