10 Ocak 2015 Cumartesi

Hediye Mini Okul Çantası ...


Karne zamanı yaklaşıyor. 
Yoğun istek üzerine karnenin yanına hediye edilebilir "Hediye Minik Okul Çantası" hazırladım.




 Bu da içine konulabilir bir çıkartma ve  bir çikolata örneği.




Şimdi  gelelim yapım aşamasına. :))

1.) Önce hazırladığım bu sayfanın renkli A4 kağıtlara çıktısını aldım. 2. sayfayı 2 kez  renkli kağıtlara aldım.
(Yazısız şablonda koydum içine. Belki arzu ettiğiniz şekilde kendiniz yazar ve ya başka yerlerde kullanbilirsiniz diye.)



İNDİR







2.)   Önce çantamın gövdesini oluşturacak kağıdı aldım önüme.







3.) Sağdaki ilk çizgiden dışa doğru kıvırdım, katladım.





4.) Sonra Sayfamın diğer dar kenarını önceden katladığım yere kadar getirdim ve katladım. Önceden katladığım kısmı yapıştırdım.





5.) İki uzun kenarda göreçeğiniz kılavız çizgilerden katladım. Kat izi oluştırdum. (Bunu sert, ve keskin  kat izi yapmanızı öneririm)


6.)  Oluşturduğunuz kat izlerini  kağıdın içine içine doğru katlayın.

























7.) Altta ki ilk kılavız çizgiden katlayın ve yapıştırın.





























8.) Sonra hemen onun üstündeki ikinci kılavuz çizgiden yine katlayıp kat izi oluşturun.
(Bunu da sert, ve keskin  kat izi yapmanızı öneririm)



























9.) Sonra kağıdı diğer uçtan elinizi  içine sokarak açın, genişletin. Resimdekigibi kese kağıdı gibi görünmesi lazım.

























10.) Şimdi en üstekki son kılavuz çizgiden katlayın. Böylelikle çantanın gövdesi oluşmuş oluyor.





11.) Sonra 2. sayfadaki parçaları kesip üzerlerine resimdeki gibi yapıştırıyorsunuz. 
Ve çantamızı oluşturuyoruz.


















































Videolu bir yapım aşaması da burda örnek veriyorum:






Bunlar da diğer çantalarım.














Keyifli zamanlar geçirmeniz dileğimle


Aktif Anne

***




5 yorum:

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

merhabalar..Öncelikler çalışmanız çok güzel, sizi beğeniyle takip ediyorum. Bu çalışma için çıktı alıyorum fakat ilk sayfadaki çizgiler çıkmıyor.(Sanırım silik çizgi olduğu için.) Düzenleme yapamadığım için koyulaştırıp tekrar yüklerseniz çok sevinirim. İyi çalışmalar...

Ümit Demirali dedi ki...

Merhaba İsmail Bey,
Çalışmalarımı beğendiğinize çok sevindim.
Bu çalışmayı söylediğiniz üzere kontrol, ettim çıktısını aldım.

Şöyle ki, verdiğim "indir" linkine tıkladığınızda açılan pdf dosyasını direk yazdırmamalısınız. o dosyayı kaydedip kaydettiğiniz dosyayı açıp yazdırdığınızda sorun çıkmayacaktır. ( Bu çalışma için, ayrıca yazdırırken kağıdı dikey değil, yan yazdır komutu da vermelisiniz.)

Bütün çalışmalarımda verdiğim pdf'ekli dosyaları bu şekilde çıktısını alırsanız, daha verimli doğru ölçülerde sonuçlar alırsınız...

Kolaylıklar diliyorum... Sevgiler...

Nur dedi ki...

Merhaba aktif anne!
Ben de sizin kadar olmasa da kendi çapımda aktif bir anneyim ;-)
Bir süre önce bu çantaları görmüştüm ve beğenmiştim. Bir gün yapayım inşaallah dedim.
Dün minik yavrum Kur'an'a geçti. Hepimiz çok mutluyuz.
Sevincimizi paylaşmak istedik ve oğlumun anaokulu arkadaşlarına ufak sürprizler hazırlamak istedik. Ben yorumunuzu şimdi okudum. Epey zorlandım yazıyı ayarlarken. Evdeki PC bozuldu, tablet ve telefonlarda da herşey yapılmıyor maalesef. Sonunda screenshot yapıp 2. sayfayı 2 çantalık malzeme çıkacak şekilde düzenledim.
Bu güzel fikir için çok teşekkür ederim. Çok şirinler.
Biz içine oğlumla hazırlayacağımız "Şifalı Gülen Yüz" kurabiyeleri, gülen yüz stickerları ve ördüğüm gülen yüzlü kitap ayraçları koyacağız inşaallah.
Hayırlı günler dilerim...

Ümit Demirali dedi ki...

Çalışmalarımı beğendiğiniz için teşekkür ederim Nur Hanım... :))..
Annelik her zaman aktif olmayı gerektiriyor...
Ne güzel ki sizin de çocuğunuzla beraber hoş çalışma gayretleriniz var... keyifli zamanlar geçirmenizi dilerim..
Kolay Gelsin... Sevgiler...