9 Mart 2014 Pazar

Roket Oyunu...


Hazırladığım Roket oyununu çocuklarla oynadık ve eğlendik.


Aşağıda verdiğim linkte  isteyen ister renkli, ister siyah beyaz çıktı alabilir.



İNDİR
İNDİR




















Bizim renkli yazıcımız olmadığı için, normal çıktı alp karelerimizi kestik, zarları da hazırladıktan sonra oynamaya başladık.
























Skorlarımızı daha önce paylaştığım Ayıcıklı skor panomuzda hazırladık.






















Skor panomuzla beraber daha keyifliydi oyunumuz. :))












Keyifli zamanlar geçirmeniz dileğimle


Aktif Anne

**



4 yorum:

Zafer BAYINDIR dedi ki...

Değerli velim,
Bir öğretmen olarak yaratıcılığınıza hayran kalmkala ilgiyle sizleri takip etmekteyim.

Eğitim Adına İyi Örnekler
http://egitselornekler.blogspot.com.tr/

Ümit Demirali dedi ki...

Takdiriniz İçin Çok teşekkür ederim Zafer Öğretmenim, ben de sizi ilgiyle takip ediyorum...
Çocuklara güzel, eğitsel bilgiler yaşatmaya çalışan her öğretmene hayranım...
Hedefim sadece oğlumken, hedeflerime şimdi yurdumun her yerinde idealist ve değerli öğretmenlerimi de almaya başladım...
İşler çıkarırken onları da düşünüyorum artık... Biliyorum ki oğlumla beraber öğretmenlerin öğrencileri de faydalancak... bir tohum atılacak oralara da... :))
Kolay gelsin :))

Adsız dedi ki...

ÇOK BEĞENDİM TEŞEKKÜRLER

Ümit Demirali dedi ki...

Beğenmenize sevindim.... :)) Kolay gelsin...