7 Mart 2014 Cuma

Ana Renkler - Ara Renkler



Ana renkleri ve Ara renkleri öğretmek için hazırladığım  kart.


 Önce  kendime sarı - mavi - kırmızı asetat kağıdından edindim.







 Önce  klasik renk şablonundan hazırladım.
bunu şeffaf bir asetatın üstüne mum yapışkanla birbirine tutturarak yaptım.







Renk kartını hazırlamak için önce asetat kağıtan, ana renklerden  ikişer  kare kestim.



 Sonra bunları  yerleştirmek üzere
mukavvadan parça kestim.








 Sonra bu kestiğim karta delikler açtım 6 tane.




































 Ana renklerimi,  deliklere yapıştırdım.


















 

 



































 Sonra  üzerlerine yazı ekledim.







Ve işte ana renkler







Ve kartımızı katladığımızda ara renkler oluşuyor.












Ve renk kartımız oluştu bitti bile...











Bu videodan esinlenerek yaptım:










Keyifli zamanlar geçirmeniz dileğimle


Aktif Anne

**




1 yorum:

Merve dedi ki...

Şeffaf asetati eklediniz mi acaba bunu yaparken