7 Aralık 2013 Cumartesi

Astronot Çocuklar...



Ben bu çalışmayı önce yabancı sitede gördüm.

Sonra çalışmalarını takip etiğim bir blogta,  başarılı bir anasınıfı öğretmeninin çalışmalarında gördüm.

Ve ben de oğullarıma uygulamalıyım bunu dedim.




Önce  yaklaşık 35x50 iki siyah fon kartonu çıkardım. ve sarı vebeyaz akrilik boya, su ve fırçaları da ayarladım. 







İki küçük tabağa sarı ve beyaz akrilik boyaları damlattım. Fırçayla boyaları sulandırdıktan sonra ,fırçayı kağıda deydirmeden  damlatmalarını sağladım.


























Damlatma işimiz bittikten sonra  kağıdı kurumaya bıraktık. Bu arada ellerine  gezegenlerin çizili olduğu kağıtları verdim ve boyamalarını istedim.




islam printable arts and crafts for ramadan
Bak
http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/36/6c/53/366c53b3c05ca6bf9705265f257985c9.jpg
Bak









































Gezegenleri kestik tek tek  hazırladık kenara koyduk.

Sonra astronotu oluşturmak için kabaca a4 sayfasını dolduracak şekilde  bir bütün ve altına bir yarım daire çizdim.

Ve astronot şekli vermeye çalıştım.

Önceden, çocukların resmini  siyah beyaz  çıktı aldım. Profillerinden kestim,  oluşturduğum astronot kaskın içine yerleştirmeye çalıştım.

En son astronotu, gezegenlerle birlikte boyalı siyah fon kağıdımıza yerleştirdik, yağıştırdık.


:))































Keyifli zamanlar geçirmeniz dileğimle


Aktif Anne

**




2 yorum:

Sevilaycay dedi ki...

Astronotların şeffaf kask kısmını neyden yaptınız?

Ümit Demirali dedi ki...

Merhaba Sevilay hanım...

Kaskınıda cam için bir malzeme kullanmadım... beyaz kuru boya kalem ve pastel boyayla hafif yay cizdik, cam mış gibi görünüm verdik ...