5 Ekim 2013 Cumartesi

Sınıf Dolap Kapakları İçin...




Okul başladı ve sınıf kapaklarını düzenlememiz gerekiyordu.
Çocuklar daha okuma yazma bilemedikleri için sadece isim soyad yazmak olmazdı, görsel olarak dolaplarını tanıyabilecekleri şekilde hazırlamam gerekiyordu.

 Sınıf Annesi olarak hemen işe başladım ve  böyle bir çerçeve buldum.


İNDİR



İçine öğrencilerin resimlerini yapıştırdım ve isimlerini yazdım.






















Bu şekilde pvc'lettirdim ve sınıf dolap kapaklarına çift taraflı bantla yapıştırdım.








Keyifli zamanlar geçirmeniz dileğimle


Aktif Anne

**



3 yorum:

Dilek Gökalp dedi ki...

harikasınız

Unknown dedi ki...

SİZİN GİBİ BİR VELİ BİR ÖĞRETMEN İÇİN BUYUK ŞANS EMEKLERİNİZE SAĞLIK

Ümit Demirali dedi ki...

Merhaba,

Beğenmenize ve değerlendirmenize çok Sevindim...

Kolay gelsin... Sevgiler...