4 Ekim 2013 Cuma

Motive Kartları...



İnternette bu kartlara rastladım.


burdan bakabilirsiniz
buradan bakabilirsiniz



















Bu kartları çocukların her olumlu davranışlarında ödüllendirmek için çıkartma yapıştırıyorlar.

Bunu benim oğlanlara kullanabilirim diye düşünerek birar tane kendime hazırladım.

Birini  dişlerini her fırçaladıklarında, diğeri her güzel olumlu davranışları ödüllendirmede kullanıyorum.


İNDİR


 
İNDİR



 Baktım üzerlerinde 20 tane boşluk var, hafta içi beş günden yaklaşık bir ayda sınıfta da değerlendirilebilir diye düşündüm (ki orjinalinde zaten bunun için hazırlanmış sanırım).
Böylece her ayın sonunda öğrencilere en çok puan toplayan öğrenci ödüllendirilebilir. 

Ve sınıfa da her öğrenciye hazırladım.

Öğretmenimiz bunun birini her güzel yazı yazdıklarında, diğerini uslu durduklarında değerlendiriyor.





Keyifli zamanlar geçirmeniz dileğimle


Aktif Anne

**


Hiç yorum yok: