14 Şubat 2015 Cumartesi

Sevdiklerimize Kart Verelim 2 ..



 Bir kart çalışması daha paylaşıyorum.





Bu kartımız dört adet dareden oluşuyor . Bu dört adet daire katlanıyor birleşiyor ve ortasına not yapıştırılıor.

Bunun için hazırladğım sayfanın çıktısını alıyorsunuz.


İNDİR



Ben iki renk daireler ve beyaz renkte notum olsun istedim.





Daireleri ve notu kestikten sonra daireleri kesik çizgili yerlerden katlıyorsunuz.
ve daireleri o kat yerlei öyle denk getiriyorsunuzki ortada kare oluşuyor.








 Ve o karenin ortasına kestiğiniz notu yapıştırıyorsunuz.





Kartınızın kapağını bu şekilde kapatabilirsiniz.



Bunu ister ince bir kurdela ile sararsınız, ister üzerine bir şeyler çizer isim yazabilirsiniz. Ya da üzerine renkli değişik şekillerde küçük çıkartmalar yapıştırabilirziniz.
Ben de pek güzel çıkartmalar yoktu göstermelik bir yıldız yapıştırdım.



























Keyifli zamanlar geçirmeniz dileğimle


Aktif Anne

***



Hiç yorum yok: