7 Ekim 2014 Salı

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Etkinlikleri 2 ...


Bu da 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Kutlama tacımız.



Önce hazırladığım kalıbın çıktısını alıdım.



İNDİR



























 Her bir parçayı kestikten sonra Tacımı oluşturmak üzere birbirine yapıştırdım.











Uzun çıkıntıları kıvırıp taca tutturdum .





























Küçük kalpleri  onların üzerine yapıştırdım.







En son yazıyıda yapıştırdıktan sonra tacımız bitmiş oldu
































Keyifli zamanlar geçirmeniz dileğimle


Aktif Anne

***



3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bayıldım resmen çok güzel bir etkinlik...

Unknown dedi ki...

ŞABLONA NASIL ULAŞABİLİRİM ÇOK BEĞENDİM.

Ümit Demirali dedi ki...

İlk iki resmin hemen altında "İNDİR" yazıyor... oraya tıklarsanız şablom çıkıyor...