27 Eylül 2014 Cumartesi

Çarpım Tablosu - Çarpma İşlemi ...



Yabancı eğitim  materyallerini incelerken rastladığım ve ben de kendi tasarımlarımla hazırladığım "çarpım tablosu"nu hazırladım sizlere. Umarım işe yarar.







İNDİR (1-5)




İNDİR (6-10)



******************************************






Çocukların ellerinde kolayca bakabilecekleri çarpım tablosu kartı hazırladım.


Ben burda renkli kağıt lara çıktısını alıp hazırladım.

































İNDİR



*********************************




Üzerinde çocuklara çarpım tablosu alıştırması yapabileceğiniz  bir çalışma sayfası.




İNDİR



*********************************************




İNDİR


























*******************************************


Toplama ve Çarpma işlemi.




İNDİR




*************************************************



Ayrıca  bu sitede çarpım işşlemiyle ilgili böyle bir etkinlik, materyal buldum bekli faydalanırsınız.








Bu siteden  sayıların her birinin üzerine tıklıyorsunuz ve o sayıyla ilgili çarpım tablosu etkinliğinin çıktısını alabiliyorsunuz. kesip katlayıp yapmak kolay.



Burdan bakabilirsiniz (tıkla)



********************************************************




Keyifli zamanlar geçirmeniz dileğimle


Aktif Anne

***




3 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok Yararlı etkinlikler teşekkürler...

Ümit Demirali dedi ki...

Teşekkür ederim, işinizi görüyorsa ne mutlu bana...:))

diyorum ki.. dedi ki...

Merhaba, Ben de 2007 doğumlu bir erkek çocuk babasıyım. Hobi olarak mobil oyunlar geliştiriyorum. Bir süre önce çarpım tablosu ile ilgili geliştirdiğim bir oyunu https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ZGS.TimeTableHunt adresinde yayına verdim. Ücretsiz , tamamen çocuklara yönelik bir oyun. Araştırma yaparken bloğunuza rastladım ve bilgi vermek istedim. Bu yazınızdaki bazı oyunlara sitemde referans vermek istiyorum ayrıca sizin için de uygunsa. Saygılarımla