25 Kasım 2013 Pazartesi

Haftanın Günleri / Dün-Bugün-Yarın



Haftanın yedi gününü öğrenmek ve dün - bugün - yarın kavramını öğretmek için duvarımıza yaptığım bir pano çalışmam...






Önce 70x22 boyutunda mukaava hazırladım. sonra onu kaplamak için beyaz dc-fix ile kestim, hazırladım.












Beyaz dc-fixin mukavaya yapıştırmak için kağıdını çıkardım, ve köşelerinden kırptım biraz, kaplaması kolay oluyor ve köşelerinde potluk veya deforme oluşmuyor.









Yapıştırmış hali arka tarafı.

















Bu da ön tarafı.















Sonra Microsoft Office Wordde hazırladığım  yazıları renkli çıktı aldım ve pvc'lettirdim.

Üç tanede doktorların kullandığı dil basacğı çubuğunu hazırladım.







Kestiğim her hafta kutucuklarun arkasına çift taraflı sünger bant ile u şeklinde,yani dörtkenarından değil üç kenarından bantladım . tepesinden çubuklar geçecek çünkü.










Dün-bugün-yarın yazısını da kestim ve çubğa çift taraflı bantla yapıştırdım.









  Ve aşağıda bitmiş halinde görüldüğü üzere haftaları ard arda dizdim ve çubukları tebedesinden içine soabiliyorsunuz.





Keyifli zamanlar geçirmeniz dileğimle



Aktif Anne

**



2 yorum:

Unknown dedi ki...

buna bayıldım şuan çıktıları alıp hazırlamaya başladım bile elinize sağlık :)

Ümit Demirali dedi ki...

Beğenmenize sevindim.. :))
Kolay gelsin Müjgan Hanım...