17 Ekim 2012 Çarşamba

CD Kapaklarından Fener...




Elimize  İki Adet Şeffaf CD Kapaklarından alıyoruz. Ve her birinin kenarını diğerinin kenarıyla bantla tutturuyoruz. Altı ve üstü açık bir küp elde ediyoruz.















Oğluma 3 renk  transparan kağıtlardan seçtirdim.




Ufak bir kaba beyaz tutkal döktüm. Transparan kağıtlardan koparıp, hazırladığım küp cd kapaklarına  beyaz tutkalı kulak pamuklarıyla yapıştırmasını sağladım.















Kuruduktan sonra, tüm kenarlarını siyah elektrik bantıyla kapladım.

















iki mini mum yaktım. Işıkları kapadım.






Oğlumla beraber hazırladığım feneri üstüne koydum.








Ve müzik eşliğinde fenerimizin yanında sohbet ettik.







Bu da küçük oğlumun çalışması  :))






sonunda bir çukalatalı ekmeği hakkettiler ama. Öğle değil mi?






Keyifli zamanlar geçirmeniz dileğimle


Aktif Anne

**




Hiç yorum yok: