1 Eylül 2012 Cumartesi

Çocuklarla Alışverişe Çıkmak...




Alış-veriş merkezlerine giriyorum, onlara üst baş alıcağım vakit, marketlerde eve alış veriş yapacağım vakit benimkilere "Didişmeyiiin...",  "Uzaklaşmayııın...", "Ellemeee...", "Hayır alamam oğlum..." v.s. demekten yoruluyorum. 

Bir gözüm üzerlerinde, diğer gözüm almam gereken eşyalarda. Aklımı alıyorlar çoğu zaman. Kıpır kıpır kıpırlar. Ne alacağımı unutuyorum. 
Ve bir kafede oturup dinlenme ihtiyacı hissederim çoğu zaman.

O yüzden çocuklarla  her alış verişe çıktığımda mutlaka onlar için ayrı bir çanta hazırlarım.
İçine olmazsa olmaz olan başlıca eşyalarım  oyun hamuru, baloncuk, balon, kalem-kağıt ve minik bir iki oyuncak.














































Onlar oyunlarını oynarken ben de kahve eşliğinde dergimi okuyorum.
İyi dinleniyorum.
 






Keyifli zamanlar geçirmeniz dileğimle


Aktif Anne

**




Hiç yorum yok: